Skip to main content

Command Palette

Search for a command to run...

Latest articles

How to Begin API Automation: From Postman to Newman

How to Begin API Automation: From Postman to Newman

අද මම කතා කරන්න යන්නේ ජනප්‍රිය API Testing tool එකක් වෙන Postman ගැන.හැබැයි අද මගේ Main Topic එක Postman ගැන නෙවෙයි — ඒකේ සහෝදරයා, කියලා කියන්න පුළුවන් Newman ගැන. Postman සහ Newman දෙන්න අතර වෙනස හිතන්න මෙහෙම Postman = Manual testing tool Newman =...

Oct 13, 20254 min read
📌 Schema Validation කියන්නේ මොකක්ද?

📌 Schema Validation කියන්නේ මොකක්ද?

Schema කියන්නේ basically blueprint එකක් for your data.ඒ කියන්නේ, API එකෙන් එන data එකේ ආකාරය, format එක, මොකක්ද කියලා define කරන එක.API එකක් test කරනකොට, data එක පමණක් නොව, එය data එන structure එකත් බලන්න ඕන. මේකට Schema Validation කියල කියනවා 🔎 උදා...

Sep 10, 20252 min read
Confirmation Testing Vs Regression Testing

Confirmation Testing Vs Regression Testing

අද මම කතා කරන්න යන්නෙ සොෆ්ට්වර් ටෙස්ටර් කෙනෙක් විදියට දැනගන්න ඕනේ Functional Testing Types දෙකක් වෙන Confirmation Testing සහා Regression Testing ගැන. හරි අපි මුලින්ම බලමු Confirmation testing කියන්නේ මොකද්ද කියලා. Confirmation Testing සරලවම confirmat...

Jun 4, 20251 min read
STLC VS Bug Life Cycle A Quick Comparison

STLC VS Bug Life Cycle A Quick Comparison

අද මම කථා කරන්න යන්නේ සොෆ්ට්වයාර් development වලදී use වෙන bug life cycle එක ගැන.හරි අපි හැමෝම දන්නවා software development වලදී software development life cycle එක use වෙනවා කියලා. software development life cycle එකේදී අපි සොෆ්ට්වර් එකක් හදන පිලිවල කත...

Feb 26, 20252 min read
Test Case vs Test Scenario

Test Case vs Test Scenario

අද මම කතා කරන්න යන්නෙ සොෆ්ට්වර් ටෙස්ටර් කෙනෙක් විදියට දන ගන්න ඔනෙම දෙයක් වෙන Test Case හා Test Scenario.ගොඩක් දෙනෙක්ට මෙ දෙක ටිකක් කන්ෆුස් වෙන දෙයක් නිසා මම අද මෙ දෙක ගන කතා කරනවා.හරි මුලිනම අපි testcase senario මොනවද කියලා කතා කරමු. Test Case Scenar...

Feb 16, 20252 min read
Sequential Development in Software Engineering

Sequential Development in Software Engineering

අද අපි කථා කරන්න යන්නේ සොෆ්ට්වේර් product එකක් ඩිවලප් කරද්දී අපි හැමෝටම වැදගත් වන කරන ප්‍රධාන development කරන ක්‍රම 3ක් ගැන.ප්‍රදාන වශයෙන් සොෆ්ට්වේර් development වලදී efficiency, quality, and flexibility වගේ දේවල් improve කරගන්න මේ ක්‍රම use කරනවා 01...

Feb 14, 20251 min read